eco farming logo

Ημερολόγιο

Ιούλιος 2020
ΔΤΤΠΠΣΚ
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Εορτολόγιο

Ρολόι (Ελλάδα)

Home
SAE.org.gr
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΣ ΕΑΠΑΕ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Τρίτη, 30 Ιούνιος 2020 14:33


Αθήνα  30/06/2020

Αρ.Πρωτ. 6107/20

Ανακοίνωση προς τα μέλη


Σας ενημερώνουμε ότι τα γραφεία του Συνδέσμου μας  θα επαναλειτουργήσουν για τα μέλη από 1 Ιουλίου 2020, σύμφωνα με το σχέδιο αποκλιμάκωσης των περιοριστικών μέτρων της κυβέρνησης και πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες του Ε.Ο.Δ.Υ, προκειμένου να διασφαλιστεί η δημόσια υγεία.


Το ωράριο λειτουργίας των γραφείων μας θα είναι Δευτέρα με Παρασκευή  09.00-13.00, μέχρι και τις 17 Ιουλίου ημέρα Παρασκευή. 


Από Δευτέρα 20 Ιουλίου έως την Παρασκευή 28 Αυγούστου τα γραφεία θα είναι κλειστά λόγω καλοκαιρινών διακοπών.


Θα είναι ξανά ανοικτά από την Δευτέρα 31 Αυγούστου τις ίδιες ώρες.


Υπενθυμίζουμε ότι τα Γραφεία λειτουργούσαν με την παρουσία των μελών του Δ.Σ από 5 Μαΐου μέχρι και σήμερα 30 Ιουνίου.


Καλές διακοπές - Καλό καλοκαίρι.


Για το Δ.Σ



  
Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 30 Ιούνιος 2020 14:37
 
Επιστολή για την ένταξη των συνταξιούχων στον κοινωνικό τουρισμό PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Παρασκευή, 12 Ιούνιος 2020 13:45




Αθήνα 10 Ιουνίου 2020

Αρ. Πρωτ. 6104/20

Προς 

Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κον Ι. Βρούτση 

Υπουργό Τουρισμού κον  Θ. Θεοχάρη


Θέμα: Αίτημα ένταξης των συνταξιούχων του ΕΦΚΑ στα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού.


Αξιότιμοι  κύριοι,

Όπως γνωρίζετε, τα τελευταία χρόνια μετά την κατάργηση της εργατικής εστίας, τα μέλη του Συνδέσμου μας όπως και όλοι οι συνταξιούχοι γήρατος και αναπηρίας του ΕΦΚΑ(πρώην ΙΚΑ),έχουν αποκλειστεί από τα προγράμματα κοινωνικού Τουρισμού, τα οποία εφαρμόζονται σήμερα από τον ΕΟΤ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΓΑ.

Η εξαίρεση των συνταξιούχων αυτών από τα προγράμματα αυτά έχουν δημιουργήσει έντονη δυσαρέσκεια, πικρία και αίσθημα άνισης μεταχείρισης μεταξύ των μελών μας, τα οποία θεωρούν ότι η πολιτεία τους συμπεριφέρεται ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας.

Εκτιμάμε, ότι η συμμετοχή της κατηγορίας αυτών των συνταξιούχων στα φετινά προγράμματα τουρισμού, ακόμη και στην λήξη της σεζόν, θα τόνωνε σε μεγάλο βαθμό τον εσωτερικό τουρισμό συμβάλλοντας στην αύξηση των εσόδων της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας μας, σε μία μάλιστα περίοδο που το έχει πολύ ανάγκη λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, που έχει προκαλέσει εύλογα μεγάλη μείωση αφίξεων επισκεπτών από το εξωτερικό.

Οφείλουμε να σας επισημάνουμε, ότι παρά τις έντονες διαμαρτυρίες μας επί σειρά ετών προς την προηγούμενη κυβέρνηση, το αίτημά μας δεν έγινε ποτέ αποδεκτό, κάτι το οποίο θέλουμε να ελπίζουμε ότι θα συμβεί από πλευράς σας.

Ευχαριστούμε για τον χρόνο που διαθέσατε για να εξετάσετε το αίτημά μας, που είναι και αίτημα όλων των συνταξιούχων του ΕΦΚΑ.


Με εκτίμηση,


  
Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 14 Ιούνιος 2020 10:13
 
Το Περιοδικό μας, Τεύχος 184 PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Τετάρτη, 03 Ιούνιος 2020 11:27

Κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το νέο τεύχος του περιοδικού μας, "Τα δικά μας φτερά", στη νέα μορφή ηλεκτρονικού περιοδικού που επιτρέπει την εύκολη ανάγνωση χωρίς να χρειάζεται εκτύπωση ούτε κατέβασμα στο δίσκο:


Νέα ηλεκτρονική έκδοση περιοδικού "Τα δικά μας φτερά", τεύχος 184


Για να διαβάσετε το περιοδικό με την κλασσική μέθοδο κάντε κλικ παρακάτω:

Τα δικά μας φτερά, τεύχος 184

Καλή σας ανάγνωση!

  

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 03 Ιούνιος 2020 11:29
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Δευτέρα, 01 Ιούνιος 2020 11:54



Αθήνα  01 Ιουνίου 2020

Αρ. Πρωτ. 6103/20



Η θέση μας για την κρατική χρηματοδότηση της AEGEAN


Σε συνέχεια προηγούμενης Ανακοίνωσής μας, η οποία προηγήθηκε της εξαγγελίας των μέτρων της κυβέρνησης για τις αερομεταφορές, δηλώνουμε την θέση μας, όσον αφορά την χρηματοδότηση της AEGEAN από την Ελληνική κυβέρνηση.


Δύο είναι τα ερωτήματα τα οποία θα απαντήσουμε. Το πρώτο έχει να κάνει με την αναγκαιότητα ή μη της χρηματοδότησης αυτής και το δεύτερο με τους όρους και προϋποθέσεις χορήγησής της. Πρώτα, όμως, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε, ότι δεν διακατεχόμαστε από εκδικητικές τάσεις κατά της AEGEAN για την κακόβουλη συμπεριφορά της απέναντι στην Ολυμπιακή Αεροπορία με τις συνεχείς καταγγελίες της στην Commission για παράνομες κρατικές ενισχύσεις και  αθέμιτο ανταγωνισμό, που οδήγησαν τελικά στο κλείσιμο της Ολυμπιακής. Αυτά τα γράψαμε αναλυτικά στην προηγούμενη Ανακοίνωσή μας (www.sae.org.gr) στις 28/5/2020. 


Εκείνο που  προέχει τώρα είναι: 

1. η προστασία των εργαζομένων από τις απειλούμενες απολύσεις στους  οποίους στεκόμαστε αλληλέγγυοι  και 

2. η αναγκαιότητα αεροπορικής κάλυψης της τουριστικής κίνησης και της νησιωτικής χώρας με την λειτουργία μιας εγχώριας  εταιρίας, η οποία δυστυχώς για τον ανταγωνισμό είναι μία, μοναδική και μονοπωλιακή και είναι σήμερα η AEGEAN. Μακάρι να δούμε αύριο και άλλες εταιρίες να δραστηριοποιούνται στην χώρα μας προς όφελος του υγιούς ανταγωνισμού.


Με το σκεπτικό αυτό η κρατική στήριξη κρίνεται ως αναπόφευκτη, αλλά με συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις (π.χ αγορά μετοχών, εκπροσώπηση  στο Δ.Σ), που θα διασφαλίζουν  τον έλεγχο του κράτους, έτσι ώστε να γνωρίζει από πρώτο χέρι τι γίνονται τα λεφτά των Ελλήνων φορολογουμένων.


Είναι γνωστό ότι η ΑΕGΕΑΝ ζητά μεν κρατική χρηματοδότηση δίχως, όμως, την ανωτέρω συμμετοχή και με εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Εάν συμβεί αυτό, θα  πληρώσουν, όπως γίνεται πάντα, τα σπασμένα αύριο οι Έλληνες φορολογούμενοι και τα λεφτά θα κάνουν ακόμη πλουσιότερους τους ήδη πλούσιους μετόχους της. Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου της Aegean(17/3/2020) με θέμα Αποτελέσματα Έτους 2019 (Κάντε κλικ στο σύνδεσμο) «τα κέρδη προ φόρων, τόκων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων ανήλθαν σε €269,4 εκ., ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα, ισοδύναμα και λοιπές χρηματοοικονομικές επενδύσεις διαμορφώθηκαν σε €516,9 εκ. ».


Θα είναι, λοιπόν, άνιση μεταχείριση  για τις  υπόλοιπες πληττόμενες ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και σκάνδαλο, εάν αναλογιστεί κανείς τα τεράστια μερίσματα που διένειμε στους μετόχους της τα τελευταία 5 χρόνια, αλλά και την επιλογή της να μην αναζητήσει άλλους τρόπους στήριξης (π.χ. ομόλογα, αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου) με εμφανή στόχο την μεταφορά της ζημιάς στον Έλληνα φορολογούμενο και όχι στους μετόχους.


Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ


Τρείς είναι οι εναλλακτικές λύσεις :

Το σύνολο της κρατικής χρηματοδότησης να αποτελέσει μετοχικό κεφάλαιο  της AEGEAN. Η τιμή αγοράς της μετοχής να είναι αυτή της 2ας Μαΐου, ώστε να αποφευχθεί η απώλεια χρημάτων του Δημοσίου από την ανατίμηση της μετοχής, η οποία προήλθε από την ανακοίνωση για κρατική χρηματοδότηση του αερομεταφορέα. Το κράτος μέτοχος θα έχει πλήρη δικαιώματα μετόχου.

Το σύνολο της κρατικής χρηματοδότησης να αποτελέσει μακροχρόνιο δάνειο με το χαμηλότερο επιτόκιο της αγοράς και 

ένας συνδυασμός των ανωτέρω προτάσεων.


Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνει αποδεκτή η δανειοδότηση της AEGEAN από τράπεζες με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, διότι σε περίπτωση που η AEGEAN δεν μπορέσει να εξοφλήσει το χρέος της στις τράπεζες, τότε θα το πληρώσει το κράτος με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων.


Επισημαίνεται ότι και οι τρείς εναλλακτικές επιλογές είναι ρεαλιστικές, αφού :

-η πρώτη - επιλογή αγοράς των μετοχών από το κράτος-εφαρμόσθηκε ήδη από την Γερμανική κυβέρνηση, στη Lufthansa, αλλά με μειωμένα  δικαιώματα του κράτους-μετόχου. Όμως ο Γερμανικός αερομεταφορέας είναι ήδη εμμέσως πλην σαφώς κρατικός.

-η δεύτερη επιλογή - της κρατικής χρηματοδότησης υπό την μορφή μακροπροθέσμου δανείου εφαρμόσθηκε ήδη από την κυβέρνηση της Ν. Ζηλανδίας.


Μόνο με αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις και εφόσον όλα τα αναφερόμενα εφαρμοστούν πιστά, διασφαλίζεται ότι η κρατική χρηματοδότηση της AEGEAN, δεν θα αποτελέσει το πρόσχημα, για την μετατροπή των χρημάτων των Ελλήνων φορολογουμένων, σε περιουσία των ιδιωτών-μετόχων της AEGEAN.


ΤΟ Δ.Σ  ΣΣ ΕΑΠΑΕ



  

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 01 Ιούνιος 2020 12:01
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Administrator   
Πέμπτη, 28 Μάιος 2020 11:49



Αθήνα  28 Μαΐου 2020

Αρ.Πρωτ. 6101/20


ΘΕΜΑ : Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ  AEGEAN


Συνεχόμενα δημοσιεύματα φέρουν την Διοίκηση της Ιδιωτικής Αεροπορικής εταιρίας «Aegean», να «πιέζει» την Κυβέρνηση για την χρηματοδότηση της λόγω των προβλημάτων που προέκυψαν από την επιδημία του κορονοϊού, κάτι που δεν το επιτρέπει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία θεωρώντας το αθέμιτο ανταγωνισμό. Άλλωστε δεν ξεχνάει κανείς τους «αγώνες» που έκανε η AEGEAN κατά της Ολυμπιακής Αεροπορίας, με τις συνεχείς καταγγελίες της επί σειρά ετών στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Αερομεταφορών στις Βρυξέλες για αθέμιτο ανταγωνισμό, λόγω κρατικών ενισχύσεων των Ελληνικών κυβερνήσεων, με απώτερο στόχο το κλείσιμο του Εθνικού Αερομεταφορέα της Χώρας, δηλαδή της Ολυμπιακής Αεροπορίας. 


Σήμερα ζητάει από την φίλα προσκείμενη σε αυτήν κυβέρνηση που είναι εκείνη που έκλεισε την Ολυμπιακή Αεροπορία να επιδοτηθεί, κάτι για το οποίο κατήγγειλε την Ολυμπιακή χρόνια πριν, για να μην κηρύξει πτώχευση επικαλούμενη κρατική επιχορήγηση, αλλά όχι αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος, έτσι ώστε με τα χρήματα των φορολογούμενων Ελλήνων να συνεχίσει την λειτουργία της.


Οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η μοναδική μονοπωλιακή αεροπορική εταιρία της Ελλάδος σήμερα η AEGEAN, αδυνατεί να εκτελέσει το πτητικό έργο της παγκόσμιας αναγνωρισμένης Ολυμπιακής Αεροπορίας των 5 ηπείρων και των 7 θαλασσών, το οποίο οραματίστηκε  και έκανε πράξη ο αείμνηστος Αριστοτέλης Ωνάσης και συνέχισε με επιτυχία η Ενιαία Δημόσια και Κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία. Δηλαδή, να μπορεί να πετάει η AEGEAN, όπως πετούσε η Ολυμπιακή Αεροπορία Αμερική, Καναδά, Νότια Αφρική, Ντουμπάι, Σιγκαπούρη, Μπανγκόκ, Μελβούρνη, Σύδνεϋ, Τόκυο και πολλούς άλλους σπουδαίους προορισμούς, τους οποίους πετάνε και εκμεταλλεύονται με μεγάλα κέρδη άλλες μεγάλες εταιρίες, μεταξύ των οποίων και  η σύμμαχος της Αegean Lufthansa στην αεροπορική συμμαχία της Star Alliance, στην οποία ανήκει από το 2009 η AEGEAN.


Θα πρέπει να είμαστε πολύ αιθεροβάμονες για να ζητήσουμε από την σημερινή κυβέρνηση και τον υπουργό της κύριο Χατζηδάκη που έκλεισαν την Ολυμπιακή Αεροπορία αναβίωσή της. Ακόμη και η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, που η ιδεολογία της ταίριαζε με το όραμα αυτό δεν προχώρησε στην εκπλήρωσή του.


Τα πιστεύω μας είναι τα εξής:


Η κρατική χρηματοδότηση της Aegean θα είναι η δεύτερη χαριστική πράξη προς την Aegean μετά το κλείσιμο της Ολυμπιακής Αεροπορίας και εφόσον δοθεί, πρέπει να έχει σκοπό να προστατέψει τους εργαζόμενους και τις θέσεις εργασίας ( ήδη από τον Μάρτιο το 70% του προσωπικού της έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα κάνοντας χρήση του σχετικού προγράμματος της κυβέρνησης. ) και όχι την κερδοφορία των Μετόχων της Εταιρείας. Η ενέργεια αυτή δίνει την δυνατότητα στην Διοίκηση της Aegean να αναλογισθεί την εχθρική στάση της απέναντι στην Ολυμπιακή Αεροπορία που σε ανάλογες περιπτώσεις  πρώτο μέλημα της ήταν να την καταγγέλλει συνεχώς στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για παράνομες ενισχύσεις και αθέμιτο ανταγωνισμό..


Η χώρα επιβάλλεται για λόγους εθνικού συμφέροντος, κοινωνικής πολιτικής με αεροπορική κάλυψη όλων των νησιών και του σημαντικού της γεωστρατηγικού ρόλου στην ευρύτερη περιοχή, αλλά και επανασύνδεσης των σχέσεων με τον απόδημο Ελληνισμό των 12 εκατομμυρίων,  να έχει ένα Δημόσιο Εθνικό Αερομεταφορέα, τον ρόλο του οποίου εκτέλεσε με επιτυχία επί δεκαετίες η Ολυμπιακή των 5 Ηπείρων και των 7 θαλασσών. 


Τον ρόλο αυτό δεν μπορεί να τον εκτελέσει καμία Ιδιωτική Αεροπορική Αεροπορία και κανένας φίλα προσκείμενος στις κυβερνήσεις ιδιώτης. Μόνο το κράτος. Αυτή είναι η θέση μας!! Τον λόγο έχει η κυβέρνηση.


Το Δ.Σ. του ΣΣ ΕΑΠΑΕ


  
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 28 Μάιος 2020 11:54
 
« ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 1 από 77

Πρωτοσέλιδα


Καιρός


feed-image Feed Entries


Με την υποστήριξη του Joomla!. Designed by: joomla templates web hosting Valid XHTML and CSS.

Joomla extensions by Siteground Hosting